paldies, ka iegriezies

ceturtdiena, 2010. gada 8. aprīlis

kas jauns?

...kopš manas dzimšanas dienas, kad tapa pēdējais ieraksts.
Nekas daudz, tikai esmu samērā diezgan aizņemts. Darbs+studijas=maz laika.

Vēl gan tā īsti patiešām nestrādāju, bet oficiāli jau man skaitās darba stundas. Sanāk, ka darba laikā mācos (ne augstskolai, bet gan darbam, apgūstu 'operu') un palīdzu hauskīpingam utt. Nav ne vainas, ja tādas muļķības skaitās pie darba stundām, tad nav nekādu iebildumu. Par darbu vēl jāpiemin, ka tā pa īstam sāksies nākamnedēļ un uzreiz pēc viesnīcas atklāšanas man ir divas nakts maiņas. Kas no vienas puses ir sūdīgi, jo jāstrādā no 20tiem līdz 8iem, bet labi tas, ka nekavēšu augstskolu. Kas vispār ir super toll! Ak jā, pēc tam man jāstrādā tikai abas brīvdienas, ka nu arī tiek uztverts ar dalītām izjūtam. Bet esmu apmierināts.

Otrs topiks, kuram gribēju pieskarties ir gatavošanās vērienīgajam sporta pedagoģijas pasākumam. Man iedalīta Jocer loma. Ziniet taču, tas ir tas pajoliņš ar stulbu cepuri, zvārgulīšiem un viņš žonglē. Nenāk prātā? Nu nekas, tā es apmēram izskatīšos. Tikai cepure jāatrod. Un zvārgulīši...
Jā, temats ir cirks, ja vēl arvien neko nesapratāt, būs mums akrobātiski triki, klauni, smukas meičas, kankāns un citas dumības. Bet nevar visu teikt.. taču šaubos, ka konkurenti šito lasa.
Tādas tās lietas. Vēl tik daudz gan kas darāms visās aktuālajās jomās.

Atkāpe - kūlu dedzinātāji ir pilnīgi idioti, nav latviešu valodas krājumā vārdu, lai izpaustu manu riebumu pret jums sasodītajiem marasmātiķiem. Pateikšu ko rupju - bļe, cietumā jūs visus sabāzt, nosprāgstiet. Apsolu, noķeršu kādu mazgadīgo, nozilināšu un sadedzināšu kurpes!!
Netīšām nācās ieskatīties TV kastē un manu uzmanību piesaistīja sižets par kādu pensionāri, kas labprāt dotos uz cietumu par saviem nodarījumiem pret Latvijas pļavām. Žēl, ka neizturēju truli sastingušo Seržantu, lai noskaidrotu viņas motīvu, bet esmu pārliecināts, ka ar šādiem kontaktēt ir par vēlu. Te vairs nekas nav glābjams, jo cilvēks ir nonācis līdz tik attālam marasma un vecuma plānprātības izraisītam apziņas stāvoklim, ka vienkārši nav vērts pūlēties. Iespundēt.

Paldies, šodien bija labs laiks, tuvojošais ciklons brīvdienās sola lietu.

Saldus sapņus.

0 komentāri:

Ierakstīt komentāru